2014. január 19., vasárnap

Januári haul - szerzeményeink

Sziasztok!

Ahogy ígértük, itt van az első tematikus poszt. :) Szemezgessetek a sok kincs közül! :D


Most pedig nézzünk meg mindent közelebbről!

Zsuzsi termékei:

essence 3D szemhéjpúder (kb 350 Ft)
A dmben vettem ezt a gyönyörű szemhéjfestéket, rögtön megtetszett a színe és a dizájnja is. :) Ráadásul, mivel kifutó termék, még le is volt értékelve. Siessetek, hátha van még. ;) 

Maybelline szemcerka (1650 Ft/db)
 Nagyon praktikusak és a színük is remek. Mióta kerestem már olyat, ami erősen fog, és végre megtaláltam ebben a kis feketében! :) A türkiz meg egyszerűen mesés. :) Szintén le voltak értékelve a Rossmannban, 25%-kal olcsóbban, csakúgy mint a többi Maybelline termék.

Maybelline szempillaspirál (kb 1700 Ft)
 Remek spirál és most szuper áron volt szintén a Rossmannban. :D

Rimmel rúzs (Alarm 170) kb 1000 Ft
 Már mióta akartam egy vörös rúzst, és most végre megtaláltam ezt! Majd lesz róla teszt is hamarosan. :)



Fincsi kis szappan, szép csomagolásban :)
INNEN (770 Ft)

Yves Rocher - pórustisztító maszk
kb 1000 Ft


 Ezt a cuki kis tükröt az Yves Rocherban adták, 380 Ft feletti vásárlás esetén, de csak azoknak, akiknek van törzsvásárlói kártyájuk. Megéri amúgy csináltatni, én is mindig kapok képeslapot, sok-sok kedvezménnyel. ;) 

Panni szerzeményei:

Maybelline- Babylips ajakbalzsam (785 Ft)

essence -Szempilla- és szemöldök zselé (600 Ft)

Garnier- Ultimate Beauty Oil (2500 Ft)
Mindenhol szembejön ez a bőrszépítőolaj, szóval gondoltam itt az ideje kipróbálni. :D Természetesen lesz majd róla teszt is. :) Ragyogó, selymes és rugalmas bőrt ígér.

Ti miket vettetek mostanában? Melyikről érdekelne titeket teszt?

Puszi,
Panni és Zsuzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése